Відповідь на претензію

Відповідь на претензію

Відповідь на претензію

Контрагент надіслав претензію? Потрібне досудове врегулювання спору - вивчення матеріалів справи, виявлення перспективи врегулювання спору, розробка стратегії досудового врегулювання спору та проведення переговорів з контрагентом.

Зміст відповіді на претензію

Відповідь на претензію варто дуже добре продумати, щоб вона не ускладнила ситуацію. Зміст листа-відповіді на претензію має дати чітко зрозуміти Вашу позицію, згодні з пред’явленою претензією чи ні. У відповіді на претензію вказується як будуть задоволені вимоги (повністю або частково) та інформація про терміни і порядок їх задоволення. Можна попросити відстрочку, якщо виконати претензійні вимоги на даний час не можливо. Якщо існує заборгованість зі сплати податків, зборів перед державою, то це унеможливлює отримання довідки про відсутність заборгованості  в податковій інспекції за місцем реєстрації платника податків. Така довідка є умовою участі в державних закупівлях.

Відповідь на претензію про невизнання претензії має відображати чітку правову позицію із наданням відповідних документів, наприклад, виписок з банку про сплату заборгованості у відповіді на претензію про сплату заборгованості. У деяких випадках можна і зовсім не відповідати, що буде розцінено як заперечення і відмова від виконання зобов’язань. Утім, якщо в договорі прописаний пункт, що відсутність відповіді контрагента вважається згодою, то мовчання означатиме, що одержувач згоден з діями, описаними в претензії.

Порядок розгляду претензії

При перевірці змісту претензії варто з’ясувати:

  • наявність правових підстав для визнання (відхилення) претензії;
  • наявність документів, що обгрунтють претензійні вимоги;
  • правильність складання розрахунку.

В тих випадках, коли обов’язковими для обох сторін правилами або договором передбачено право додаткової перевірки забракованої продукції (товарів) підприємством-виготовлювачем, претензії, пов’язані з якістю та комплектністю продукції (товарів), розглядаються протягом двох місяців.

При розгляді претензії при необхідності сторони повинні звірити розрахунки, провести судову експертизу або вчинити інші дії для забезпечення досудового врегулювання спору.

Якщо до претензії не додані всі документи, необхідні для її розгляду, вони витребуються у заявника із зазначенням строку їх подання, який не може бути менше п’яти днів, не враховуючи часу поштового обігу. При цьому перебіг строку розгляду претензії зупиняється до одержання витребуваних документів чи закінчення строку їх подання. Витребувані додаткові документи повинні бути такими, що дійсно необхідні для розгляду претензії і відсутні у підприємства, що розглядає претензію. Якщо витребувані документи у встановлений строк не надійшли, претензія розглядається за наявними документами.

Відповідь на претензію складається в письмовому вигляді, у визначеній чинним законодавством формі, а її стиль має бути схожий на саму претензію. Відповідь на претензію підписується уповноваженою особою підприємства після візування її керівником структурного підрозділу, головним бухгалтером, юридичним відділом та надсилається рекомендованим листом, листом з оголошеною цінністю чи вручається під розписку.

Ми допомагаємо підприємствам у досудовому врегулюванні спорів - ми здійснюємо вивчення матеріалів справи, виявлення перспективи врегулювання спору, розробку стратегії врегулювання спору, проведення переговорів з контрагентом, підготовка листів, відповідей на претензії в судових справах.

 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

nova poshta

Контакти

м.Київ, пров. Іпсилантіївський, 3, оф. 2

Підписатись на новини

Введіть email і ми відправимо Вам більше інформації

© 2013 - 2024. Юридична консалтингова компанія "САЛЕКС"

Пошук