Реєстрація ОСББ

Реєстрація об`єднання співвласників багатоквартирного будинку

Досвід фахівців Юридичної консалтингової компанії «САЛЕКС» – це гарантія  державної реєстрації об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) у м. Києві та Київській області.  

Співпраця з нами щодо реєстрації ОСББ передбачає: 

  • надання консультації щодо порядку та процедур реєстрації; 
  • допомогу у виборі найменування; 
  • підготовку установчих документів; 
  • державну реєстрацію в реєстраційні службі;
  • оформлення довідки в управлінні статистики;
  • постановку на облік у відділенні Пенсійного фонду; 
  • отримання печатки; 
  • отримання статусу неприбуткової організації в податковій інспекції;
  • допомогу у відкритті банківського рахунку.

Термін реєстрації ОСББ - 10 робочих днів з моменту надання нам необхідних документів.

Вартість реєстрації становить 2800 грн,  реєстраційні витрати 500 грн. 

Порядок державної реєстрації ОСББ:

Відповідно до змін до Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» ОСББ проходить держану реєстрацію згідно з порядком передбаченим Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Державна реєстрація ОСББ проводиться державним реєстратором у реєстраційній службі управління юстиції за місцезнаходженням ОСББ.

Для проведення державної реєстрації ОСББ уповноважена особа має подати державному реєстратору такі документи:

  1. заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи (форма 1);
  2. примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення засновників про створення ОСББ (протокол установчих зборів ОСББ);
  3. документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи (10 неоподатковувних мінімумів доходів громадян – 170 грн.);
  4. два примірники установчих документів (статуту ОСББ).

Не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором видається (надсилається рекомендованим листом) засновнику або уповноваженій ним особі один примірник оригіналу установчих документів з відміткою державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи та виписка з Єдиного державного реєстру. Державний реєстратор у день державної реєстрації юридичної особи зобов'язаний передати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи.

Проведення реєстрації ОСББ в органах статистики (отримання довідки про включення до ЄДРПОУ)

Для отримання довідки про включення до ЄДРПОУ необхідно подати такі документи:

  1. запит;
  2. виписку з Єдиного державного реєстру (оригінал та ксерокопію);
  3. документ про оплату з відміткою банку;
  4. документ, що підтверджує повноваження особи.

Реєстрація ОСББ в органах державної податкової служби

Реєстрація ОСББ в органах державної податкової служби проводиться за місцезнаходженням ОСББ без подання документів на підставі відомостей з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи, наданих державним реєстратором згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»

Внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Для внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій ОСББ повинно подати до органу державної податкової служби за її місцезнаходженням реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, а також копії установчих документів. При внесенні неприбуткової організації (установи) до Реєстру неприбуткових установ та організацій їй має бути присвоєна ознака неприбутковості. Код ознаки неприбутковості для ОСББ: (0015) – житлово-будівельні кооперативи та об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.

Взяття на облік в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Взяття на облік ОСББ здійснюється управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах (далі – органи Пенсійного фонду) за місцезнаходженням юридичної особи на підставі відомостей з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи, наданих державним реєстратором згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», не пізніше наступного робочого дня з дня отримання зазначених відомостей органами Пенсійного фонду.

Виготовлення печатки

Для виготовлення печатки слід звертатися до фірм, які займаються їх виготовленням, без отримання дозволу у дозвільній системі на виготовлення печаток.

Відкриття рахунку в банку

Для відкриття рахунку в банку ОСББ має подати такі документи:

  1. заяву про відкриття поточного рахунку встановленого зразка (зразок можна взяти в банку);
  2. копію виписки з Єдиного державного реєстру;
  3. копію належним чином зареєстрованого установчого документа (статуту), засвідчену органом, який здійснив реєстрацію, або нотаріально;
  4. копію довідки про внесення юридичної особи до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчену органом, що видав довідку, або нотаріально чи підписом уповноваженого працівника банку;
  5. копію документа, що підтверджує взяття ОСББ на облік в органі державної податкової служби, засвідчену органом, що видав документ, або нотаріально чи підписом уповноваженого працівника банку;
  6. картку із зразками підписів і відбитка печатки;
  7. копію документа, що підтверджує реєстрацію ОСББ у відповідному органі Пенсійного фонду України.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Додати коментар

nova poshta

Контакти

м.Київ, пров. Іпсилантіївський, 3, оф. 2

Підписатись на новини

Введіть email і ми відправимо Вам більше інформації

© 2013 - 2024. Юридична консалтингова компанія "САЛЕКС"

Пошук