Реєстрація об`єднання співвласників багатоквартирного будинку

Реєстрація ОСББ

Досвід фахівців Юридичної консалтингової компанії «САЛЕКС» – це гарантія  державної реєстрації об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) у м. Києві та Київській області.  

Співпраця з нами щодо реєстрації ОСББ передбачає: 

  • надання консультації щодо порядку та процедур реєстрації; 
  • допомогу у виборі найменування; 
  • підготовку установчих документів; 
  • державну реєстрацію в реєстраційні службі;
  • оформлення довідки в управлінні статистики;
  • постановку на облік у відділенні Пенсійного фонду; 
  • отримання печатки; 
  • отримання статусу неприбуткової організації в податковій інспекції;
  • допомогу у відкритті банківського рахунку.

Термін реєстрації ОСББ - 10 робочих днів з моменту надання нам необхідних документів.

Вартість реєстрації становить 2800 грн,  реєстраційні витрати 500 грн. 

Порядок державної реєстрації ОСББ:

Відповідно до змін до Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» ОСББ проходить держану реєстрацію згідно з порядком передбаченим Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Державна реєстрація ОСББ проводиться державним реєстратором у реєстраційній службі управління юстиції за місцезнаходженням ОСББ.

Для проведення державної реєстрації ОСББ уповноважена особа має подати державному реєстратору такі документи:

  1. заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи (форма 1);
  2. примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення засновників про створення ОСББ (протокол установчих зборів ОСББ);
  3. документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи (10 неоподатковувних мінімумів доходів громадян – 170 грн.);
  4. два примірники установчих документів (статуту ОСББ).

Не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором видається (надсилається рекомендованим листом) засновнику або уповноваженій ним особі один примірник оригіналу установчих документів з відміткою державного реєстратора про проведення державної реєстрації юридичної особи та виписка з Єдиного державного реєстру. Державний реєстратор у день державної реєстрації юридичної особи зобов'язаний передати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи.

Проведення реєстрації ОСББ в органах статистики (отримання довідки про включення до ЄДРПОУ)

Для отримання довідки про включення до ЄДРПОУ необхідно подати такі документи:

  1. запит;
  2. виписку з Єдиного державного реєстру (оригінал та ксерокопію);
  3. документ про оплату з відміткою банку;
  4. документ, що підтверджує повноваження особи.

Реєстрація ОСББ в органах державної податкової служби

Реєстрація ОСББ в органах державної податкової служби проводиться за місцезнаходженням ОСББ без подання документів на підставі відомостей з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи, наданих державним реєстратором згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»

Внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Для внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій ОСББ повинно подати до органу державної податкової служби за її місцезнаходженням реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, а також копії установчих документів. При внесенні неприбуткової організації (установи) до Реєстру неприбуткових установ та організацій їй має бути присвоєна ознака неприбутковості. Код ознаки неприбутковості для ОСББ: (0015) – житлово-будівельні кооперативи та об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.

Взяття на облік в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Взяття на облік ОСББ здійснюється управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах (далі – органи Пенсійного фонду) за місцезнаходженням юридичної особи на підставі відомостей з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи, наданих державним реєстратором згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», не пізніше наступного робочого дня з дня отримання зазначених відомостей органами Пенсійного фонду.

Виготовлення печатки

Для виготовлення печатки слід звертатися до фірм, які займаються їх виготовленням, без отримання дозволу у дозвільній системі на виготовлення печаток.

Відкриття рахунку в банку

Для відкриття рахунку в банку ОСББ має подати такі документи:

  1. заяву про відкриття поточного рахунку встановленого зразка (зразок можна взяти в банку);
  2. копію виписки з Єдиного державного реєстру;
  3. копію належним чином зареєстрованого установчого документа (статуту), засвідчену органом, який здійснив реєстрацію, або нотаріально;
  4. копію довідки про внесення юридичної особи до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчену органом, що видав довідку, або нотаріально чи підписом уповноваженого працівника банку;
  5. копію документа, що підтверджує взяття ОСББ на облік в органі державної податкової служби, засвідчену органом, що видав документ, або нотаріально чи підписом уповноваженого працівника банку;
  6. картку із зразками підписів і відбитка печатки;
  7. копію документа, що підтверджує реєстрацію ОСББ у відповідному органі Пенсійного фонду України.

Блоги

  • Почав діяти новий Порядок надання довідки про відсутність заборгованості +

    {jcomments off}07.11.2018 р. набирає чинності наказ Мінфіну від 03.09.2018 р. № 733, яким затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з Детальніше
  • Довідка про несудимість зразок +

    {jcomments off}Довідка про несудимість підтверджує, що за даними обліків МВС особа не притягнута на певну дату до кримінальної відповідальності, вказуються Детальніше
  • Фахівець з публічних закупівель: від а до я +

    {jcomments off}У сфері публічних закупівель панує думка, що замовник має обирати одну із двох моделей – тендерний комітет чи уповноважену Детальніше
  • Тендерний комітет: поради замовникам +

    {jcomments off}Організація закупівельної діяльності — на перший погляд, справа нескладна, давно і добре всім відома. Однак чи завжди варто створювати Детальніше
  • Тендерний комітет чи уповноважена особа: що обрати? +

    {jcomments off}Як замовнику визначитися з тим, що саме їм потрібно: тендерний комітет щонайменше на п’ятеро осіб чи  уповноважена особа? Тим Детальніше
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1_sk
  • arma_logo
  • avenir-corporatio
  • baltia_druk
  • bank_kipru
  • cul
  • financial-initiative
  • fininiciativa
  • indar
  • infoton
  • interagro
  • konica-minolta
  • kt-logo
  • lavina
  • marketukraine
  • megapolis
  • mostobud
  • nextrealty
  • slavutich
  • tc-contact
  • tk
  • ua-news
  • ukr-exim-bank
  • vels-organic
  • venbest