Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

__________________

«    » ____________ 2020 р.

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

провідного фахівця з публічних закупівель

 

 

І. Загальні положення

1. Провідний фахівець з публічних закупівель призначається на посаду і звільняється з посади наказом ________________________________ (далі - _______ ) за поданням голови комітету з конкурсних торгів.

2. Провідний фахівець з публічних закупівель безпосередньо підпорядкований голові комітету з конкурсних торгів.

3. У своїй роботі провідний фахівець з публічних закупівель керується Конституцією України, Законом України «Про здійснення публічних закупівель» № 2289 від 01.06.2010р. (введений в дію 30.07.2010р.) (далі – Закон) зі змінами та доповненнями, нормативно-правовими і законодавчими актами України, що стосуються організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти, а також Положенням про комітет з конкурсних торгів__________________________________________________.

4. Провідний фахівець з публічних закупівель має повну вищу освіту та свідоцтво про підвищення рівня кваліфікації у сфері публічних закупівель.

5. Провідний фахівець з публічних закупівель повинен знати: закони, постанови, розпорядження, накази органів вищого рівня _______________________________ та порядок проведення закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти.

6. Провідний фахівець з публічних закупівель зобов’язаний пройти навчання у сфері здійснення публічних закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом – Міністерством економіки України (далі - МЕУ).

8. Не рідше одного разу кожні два роки у порядку, встановленому МЕУ, провідний фахівець з публічних закупівель повинен здійснити підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель.

ІІ. Обовязки провідного фахівця з публічних закупівель

Провідний фахівець з публічних закупівель зобов’язаний:

  • щороку розробляти, відповідно до затвердженої форми та надавати до бухгалтерії ___________ річний план закупівель за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт – 300 тисяч гривень для надсилання (надання) ГУДКУ в ___________________ області;
  • оприлюднювати річний план закупівель та зміни до нього шляхом розміщення в Інтернеті (на власному веб – сайті університету) протягом 5 робочих днів з дати їх затвердження;
  • річний план, кошторис (тимчасовий кошторис), фінансовий план (план асигнувань, план використання бюджетних коштів, зміни до них надсилати МЕУ протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження;
  • надавати відповідальній особі за укладення договору або до бухгалтерії для направлення до ГУДКУ в ______________________ області для здійснення оплати за договорами про закупівлю:
  • звіт про результати проведення процедури закупівлі;
  • копію оголошення про проведення процедури закупівлі;
  • копію повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів;
  • копію відомостей про рішення МЕУ про погодження процедури закупівлі (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника);
  • копію оголошень про результати процедури закупівлі, що були опубліковані в державному офіційному друкованому виданні з питань публічних закупівель – інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» (далі – ІБ «ВДЗ»);
  • готувати та надавати факсом та поштою для оприлюднення в ІБ «ВДЗ»:
  • оголошення про проведення відкритих торгів;
  • оголошення про проведення процедури двоступеневих торгів;
  • оголошення про проведення попередньої кваліфікації;
  • запит цінових пропозицій;
  • інформацію про застосування процедури закупівлі в одного учасника;
  • повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції;
  • відомості щодо рішення МЕУ про погодження або відмову в погодженні застосування процедури закупівлі в одного учасника;
  • оголошення про результати процедури закупівлі (оголошення про результати проведення торгів, повідомлення про результати проведення попередньої кваліфікації, інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій, інформація про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, повідомлення про відміну процедури закупівлі в одного учасника);
  • готувати та направляти електронною поштою для оприлюднення на веб-порталі МЕУ інформацію про закупівлю, а саме:
  • оголошення про проведення процедури закупівлі – після публікації в ІБ «ВДЗ», але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій;
  • обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника – одночасно з оголошенням про проведення процедури закупівлі;
  • відомості щодо рішення МЕУ про погодження або відмову у погодженні застосування процедури закупівлі в одного учасника – не пізніш як через 15 робочих днів з дати видачі листа-погодження (листа про відмову у погодженні);
  • документацію конкурсних торгів або кваліфікаційну документацію – після публікації оголошення про проведення процедури закупівлі в ІБ «ВДЗ», але не пізніш як за 30 днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій;
  • зміни до документації конкурсних торгів або кваліфікаційної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) – протягом 3-х робочих днів з дня прийняття рішення про їх внесення, але не пізніш як за 7 днів до дати розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій;
  • протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій – протягом 3-х робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій;
  • інформацію про відхилення пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій та підстави такого відхилення у вигляді протоколу – протягом 3-х робочих днів з дня прийняття такого рішення;
  • повідомлення про акцепт пропозицій конкурсних торгів або цінової пропозиції – протягом 3-х робочих днів з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі;
  • повідомлення учасників про результати процедури закупівлі – протягом 3-х робочих днів з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі;
  • повідомлення про результати проведення попередньої кваліфікації – протягом 3-х робочих днів після її завершення;
  • оголошення про результати процедури закупівлі – після публікації в ІБ «ВДЗ», але не пізніше як через 7 днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися;
  • повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, повідомлення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності) – протягом 3-х робочих днів з дати прийняття такого рішення;
  • звіт про результати проведення процедури закупівлі – протягом 3-х робочих днів з дня його затвердження;
  • інформацію про одностороннє розірвання договору про закупівлю (у разі наявності) – протягом 5-и робочих днів з дня прийняття такого рішення;
  • додатково оприлюднювати інформацію щодо торгів зазначену вище на веб-сайті ___________;
  • готувати та надіслати органу оскарження – Антимонопольному комітету України (у разі отримання скарги) на його запит інформацію, завірені належним чином документи та матеріали щодо проведення процедур публічних закупівель, протягом 3-х робочих днів з дня отримання відповідного запиту;
  • готувати та подавати на затвердження голові комітету з конкурсних торгів (заступнику голови комітету з конкурсних торгів) документацію конкурсних торгів (кваліфікаційну документацію), відповідно до затвердженої форми та включаючи до її складу технічне завдання (специфікацію), надане керівником структурного підрозділу або робочої групи;
  • протягом 3-х робочих днів з дня отримання від фізичної/юридичної особи відповідного запиту безоплатно надсилати або надавати документацію конкурсних торгів (кваліфікаційну документацію);
  • готувати роз’яснення щодо документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) за підписом голови комітету з конкурсних торгів (заступника голови комітету з конкурсних торгів) у разі отримання запиту;
  • надавати роз’яснення на запит протягом 3-х днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів (кваліфікаційну документацію);
  • у разі внесення змін до документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), повідомляти письмово протягом 1-го робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів (кваліфікаційну документацію);
  • здійснювати прийняття та реєстрацію пропозицій учасників торгів;
  • на запит учасника протягом 1-го робочого дня з дня надходження запиту підтверджувати надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати і часу;
  • пропозиції конкурсних торгів, отримані після закінчення строку їх подання, не розкривати і повернути їх учасникам, що їх подали;
  • вести та оформляти протоколи засідань комітету з конкурсних торгів;
  • завірену підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою копію протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надавати будь-якому учаснику на його запит протягом 1-го робочого дня з дня отримання такого запиту;
  • надсилати (у разі наявності) інформацію про відхилення пропозиції конкурсних торгів, кваліфікаційної або цінової пропозиції із зазначенням підстави учаснику або учаснику попередньої кваліфікації, пропозиція якого відхилена, протягом 3-х робочих днів з дня прийняття такого рішення та оприлюднювати його відповідно до статті 10 Закону;
  • повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися надсилати МЕУ та усім учасникам протягом 3-х робочих днів з дня прийняття відповідного рішення;
  • протягом 1-го робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надсилати переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції, а всім учасникам – письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки;
  • протягом 7-и днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися направити на публікацію у ІБ «ВДЗ» та для оприлюднення на веб-порталі МЕУ оголошення про результати проведення процедури закупівлі;
  • надіслати запрошення до участі у другому етапі двоступеневих торгів;
  • надсилати запит щодо цінових пропозицій не менше ніж трьом учасникам (за поданням робочої групи або відповідальної особи);
  • у строк, що не повинен перевищувати 10 днів з дати розкриття кваліфікаційних пропозицій, повідомити кожного учасника про результати попередньої кваліфікації;
  • надіслати запрошення до подальшої участі у торгах (конкурсних торгах) всім учасникам, які пройшли відбір за результатами попередньої кваліфікації учасників;
  • для застосування процедури закупівлі в одного учасника за підписом голови комітету з конкурсних торгів надсилати до МЕУ документи, визначені Порядком погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника, затвердженим Кабінетом Міністрів України;
  • надсилати запрошення на участь у процедурі закупівлі в одного учасника;
  • готувати звіт про результати процедури закупівлі;
  • забезпечувати оперативне інформування членів комітету з конкурсних торгів стосовно організаційних питань його діяльності;
  • за дорученням голови комітету з конкурсних торгів виконувати іншу організаційну роботу;
  • забезпечувати відповідно до законодавства зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель;
  • щоквартально складати звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти за формою № 1 торги (тендери) та направляти його до Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України;

- вміти працювати з табличним редактором Microsoft Excel (виконувати розрахунки, аналізувати дані), текстовим редактором Microsoft Word (складати листи, протоколи, накази, звітності для вищих органів та інших підрозділів _______ );

  • складати протоколи засідань комітету з конкурсних торгів ________ щодо закупівель до 100 тисяч гривень та вести їх реєстрацію;
  • протягом усього процесу здійснення процедури закупівлі забезпечувати конфіденційність інформації, наданої учасниками.

 

ІІІ. Права провідного фахівця з публічних закупівель

Провідний фахівець з публічних закупівель має право одержувати від виконавців і керівників структурних підрозділів __________ інформацію, необхідну для виконання своїх службових обов’язків.

Провідному фахівцю з публічних закупівель забороняється ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.

ІV. Відповідальність провідного фахівця з публічних закупівель

Провідний фахівець з публічних закупівель несе відповідальність за:

- дотримання вимог норм чинного законодавства та нормативних документів;

- якість і своєчасність виконання покладених на нього цією посадовою інструкцією обов’язків;

- повноту та достовірність інформації, що публікується в ІБ «ВДЗ» та оприлюднюється на веб-порталі МЕУ

- надання достовірної інформації учасникам процедур закупівель та співробітникам університету;

- дотримання правил внутрішнього розпорядку _______;

- дотримання інструкції з охорони праці.

 

 

Провідний фахівець з публічних закупівель                     _______________

Головний бухгалтер                                                            _______________

Начальник юридичного відділу                                          _______________

 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

Додати коментар

nova poshta

Контакти

м.Київ, пров. Іпсилантіївський, 3, оф. 2

Підписатись на новини

Введіть email і ми відправимо Вам більше інформації

© 2013 - 2024. Юридична консалтингова компанія "САЛЕКС"

Пошук